Září 2017

Nejprodávanější produkty

1.

Fouga CM.170 Magister German, Finnish and Austrian 1/72

Cvičný proudový letoun Fouga Magister vznikl, ač se to může zdát neuvěřitelné, vývojem z celokovového motorizovaného větroně C.M.8.15 konstruktérů P. Mauboussina a J. Szydlowského. Tento větroň s proudovým motorem poprvé vzlétl v roce 1949. Přes několik typů pokusných strojů, včetně dvoutrupého typu Gemeaux se oba konstruktéři dopracovali, podle požadavků Armée de l´Air, k typu CM.170 Magister. Všechny tyto typy spojovala koncepce ocasních ploch do "V". Nejprve byly objednány tři prototypy Magisteru. První z nich vzlétl 23.7.1952. Jeho vlastnosti byly dobré, ale nakonec byla postavena desetikusová ověřovací série, na které byly testovány úpravy, které se objevily na sériových strojích. Výjimkou byl druhý prototyp, který nesl klasické ocasní plochy dle požadavků vojáků. Nevykazoval ale žádné lepší vlastnosti než stroje s motýlkovými ocasními plochami. Proto byly všechny sériové stroje vyráběny dále s ocasními plochami do "V". Kromě normální cvičné/lehké bitevní verze se v sérii vyráběla jen navalizovaná verze Magisteru, označená Fouga CM-175 Zéphyr. Tu používalo pouze francouzské námořnictvo pro nácvik přistání na palubách letadlových lodí.Tato verze se lišila celkově zesílenou konstrukcí odolnou vůči zvýšené zátěži během přistávacího manévru a mezi hlavní vnější odlišnost patřil zesílený podvozek, předělaná příď, překryty kabin odsunovatelné vzad a umožňující otevření kokpitu za letu a jeho případné rychlé opuštění během nepovedeného startu či přistání a samozřejmě také přistávací hák. Všechny ostatní verze Magisteru zůstaly v prototypech nebo v projektech. Magistery zařadilo do výzbroje nejen francouzské Armée de 'l Air. O letoun byl velký zájem a ve třech státech byl vyráběn licenčně. V roce 1958 začaly první kusy vyrobené v licenci dostávat letecké síly Finska a Německa. Oba státy před tím koupily část strojů přímo ve Francii. Licenční výroba v Izraeli dala první stroje v roce 1960. Izraelské stroje pojmenované Tzukit byly použity nejen k výcviku pilotů, ale bojově zasáhly také do několika izraelsko-arabských konfliktů. S úspěchem byly použity jako bitevníky. Pro bitevní akce byly montovány dva kulomety do přídě a používala se různá podvěšená výzbroj, od bomb, až po neřízené rakety. To se týká všech Magisterů obecně. V Evropě se dalšími uživateli stala Belgie, Rakousko a Irsko. Ovšem mnohem širší je seznam uživatelů v Africe, Asii a Jižní Americe. Mezi exotické uživatele, kteří byli bezesporu osloveni především nízkými provozními náklady Magisterů, patřilo například Alžírsko, Bangladéš, Biafra, Brazílie, El Salvador, Libye, Maroko, Togo či Uganda. Jako civilní létají Magistery i dnes. Model je rozdělený do čtyř rámečků detailních dílů ze šedého plastu a rámečku čirých dílů. Plnobarevný návod vás provede stavbou a nabídne výběr ze tří kamufláží. Finský Magister FM-65 létal v barvě kovu s barevnými doplňky a je na obou stranách přídi ozdoben kresbou ptáka. Německý Magister 93-03 používalo německé námořní letectvo. Tento stroj létal kamuflovaný, s oranžovými doplňky. 4D-YT bylo označení rakouského Magisteru, který létal v barvě kovu a opět s oranžovými doplňky.
372 Kč
2.

Fw 189A-1/-2 – Mainwheels Set / for ICM kit 1/72

Set obsahuje zcela nová kola hlavního podvozku. Master byl navržen ve 3D a vytištěn na 3D tiskárně. Kola jsou detailnější a pneumatiky mají lépe naznačený dezén. Set je společný pro všechny modely ICM Fw 189, tj A-1, A-2 a A-1 Night Fighter. PŘÍSLUŠNOST: Německo / WWII
102 Kč
3.

Tucano T.1 – Wheels Set / for Airfix kit 1/72

Set obsahuje zcela nová kola hlavního podvozku. Master byl navržen ve 3D a vytištěn na 3D tiskárně. Kola jsou detailnější a pneumatiky mají lépe naznačený dezén. Set je společný pro všechny modely ICM Fw 189, tj A-1, A-2 a A-1 Night Fighter. PŘÍSLUŠNOST: Německo / WWII
102 Kč
4.

Barracuda Mechanics (3 figures, aboard carrier w/ raincoat) for Sp. Hobby kit 1/72

Figurky britských mechaniků FAA sloužících na letadlové lodi jsou určeny nejen pro nový model Fairey Barracuda firmy Special Hobby, ale i k jiným letadlům FAA. Mechanici jsou oblečeni do nepromokavých gumových pláštěnek. PŘÍSLUŠNOST: GB / WWII
265 Kč
5.

Kneeling Soldier (on right knee), US Army Infantry Squad 2nd Division 1/48

Figurka amerického vojáka, příslušníka US Army Infantry squad 2.nd Division z bojové hlídky kdesi v Afghánistánu. Voják klečí na pravém koleni, nese na zádech dýchací přístroj a míří vpřed puškou SOPMOD M4. Na obličeji má sluneční brýle. Výstroj figurky, helma i neprůstřelná vesta je velmi propracovaná. Master figurky vznikl 3D modelací. Figurka je vhodná do diorámat s moderní americkou bojovou technikou (např. k Humvee, či M1A2 Abrams firmy Tamiya nebo k jiným modelům). PŘÍSLUŠNOST: USA / součastnost
119 Kč
Celkem nalezeno 5 produktů
Načítám, prosím vydržte...

Nastavení souhlasu s personalizací

S vaším souhlasem můžeme níže uvedené informace užívat k dále uvedeným účelům nebo je sdílet s vybranými partnery. Pro jednotlivé účely (typy zpracování) můžete upravit své nastavení a svou volbu potvrdit tlačítkem „Uložit nastavení“:

Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookies

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

Analytické soubory cookies

Počítají návštěvnost webu a sběrem anonymních statistik umožňují provozovateli lépe pochopit své návštěvníky a stránky tak neustále vylepšovat.

Marketingové soubory cookies

Shromažďují informace pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto webových stránkách i mimo ně.

Nastavení souhlasu s personalizací

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Upravit nastavení" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies.